scrapohobby

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

FÖRHANDSTITT PÅ FANCY ANYA FRÅN THE GREETING FARM

Av scrapohobby - 29 december 2010 07:00

Nu när det strular med bloggen, kommer här en annan förhandstitt på en söt stämpel från the Greeting Farm. Den här tjejen heter Fancy Anya och finns i butiken den 1 januari 2011..


Finns det någon annan som kommer att tänka på 80-talsgruppen Fancy och deras hit Slice me nice? Ja, jag kan nog inte hjälpa det. Så fort jag hör ett ord, så associerar ofta till något helt annat... :-). 



Här har jag färglagt tjejen med distressfärger. Jag använde mig av den torrembossade tegelväggen (Tim Holtz) som bakgrund. Jag gjorde ju ett sjok sådana tidigare i år, när jag ville göra något som visar på hur texturkuverten funkar...

Jag har förresten nästan enbart använt mig av sådant jag tänkt att göra något med tidigare, men inte hunnit eller velat. Nu fick de alla slå följe på detta alster :-).

Och vad kul det var att använda sig av dymomaskinen igen. Så smidigt och behändigt!

Och en bit wellpapp - på sniskan så där... Det måste man ju testa åtminstone en gång i livet.

 




Och tänka sig... Jag har redan börjat göra nästa års julkort :-).

 
 
Eva-Lena

Eva-Lena

29 december 2010 08:36

Vilket fint kort. Jag börjar gilla dessa stämplar mer och mer.

http://www.evalena.wordpress.com

 
annkan

annkan

29 december 2010 16:45

SÅ fint!!

http://annkan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scrapohobby - 5 januari 2011 01:00

Hej och tack alla trogna läsare som följt oss på denna adress. Ett nytt år innebär härliga nyheter, varför vi byter till den lite mer avancerade blogbplatsen blogspot. Välkommen att följa oss där istället.   http://scrapohobby.blogspot.com/ ...

Av scrapohobby - 4 januari 2011 06:00

Varje år tar vi i min familj massor av foton under jul, bla ett av den nyklädda granen. Det finns säkert flera av er där ute som sitter och scrappar sina julfoton, så jag tänkte komma med en idé; julkulor i 3D på LO:n!     Man stansar ut 4 l...

Av scrapohobby - 3 januari 2011 00:15

hej på er! Då var det dags att avslöja en av våra nyheter här i bloggen! Första veckan i varje månad kommer vi att presentera en skiss för er att inspireras av. Kanske kan ni ta den till hjälp när ni fastnat lite, inte kommer på vad ni vill gör...

Av scrapohobby - 2 januari 2011 06:00

Hoppas er nyårshelg har varit bra, min har varit mycket lugn vi har varit otroligt förkylda så jag passade på att pyssal en del. Här har jag gjort ett ljuskort och en tutorial hittar du HÄR.    Jag har använt underbara papper från Maja Desi...

Av scrapohobby - 1 januari 2011 07:00


(fritt översatt från texten till höger...) Hej allihopa! Gott nytt år! Kan ni fatta att det är år 2011?    Här på Farmen är vi lika glada för det  nya året som för våra nya stämplar. Nu går de att finna på TGFs hemsida (men även hos ...

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards