scrapohobby

Alla inlägg den 8 december 2010

Av scrapohobby - 8 december 2010 16:52

Glöm inte att ta en titt på våra härliga nyheter!!!


Vi har två olika set med kvadratiska förvaringslådor för både det ena och det andra. De finns i vitt och svart. Den största lådan tar fullstora ark!



Ännu mera förvaring... pappersförvaring för fullstora ark! Finns i vitt och svart.


Manila cardstock - antingen styckvis eller i 10-pack!

Äntligen har vi fått hem de underbara Manilapapperen, så att du själv kan göra tags i valfri storlek! Det är ju som dröm att jobba in de olika distressfärgerna på detta papper!



Påfyllning av gamla godingar - clear stamps och träklossmonterade stämplar från både Artemio och Inkadinkado.


Fullborda dina egna alter-askar och lådor med finfina träbokstäver...


Vår beundran för Tim Holtz har inga gränser... Därför har vi tagit hem de härliga produkterna han pratar så gott om.

Cut-n-dry filt och skumgummi... Så kan du göra dina egna färglagda stämplar... Kolla gärna in hans inspirerande 12 tags of Christmas i hans blogg.



Den som börjar få många mini mister-flaskor, vill givetvis ställa upp dem på ett överskådligt sätt... Det finns ett käckt redskap för detta.


Klädnypor i trä, modell större... Hela 7 cm långa...


En liten, knappt 2 cm stor / liten snöflinge-stans...

Liten vit presentask... 6x6 cm... Käck att klä om och dekorera..



En härlig snöflingestans från Martha Stewart... Alpine snowflake...


Snömärkarpennan är tillbaka!" Yes! Ta fram embossingfönen och gör snö-alster...


Pearl maker i flera färger... Nu finns de i även i webbshopen!


Plastpärleband... säljs per meter... Urläckert... ... Psst... Det finns i svart också !!!



Påfyllning av Spellbinders-stansmallar


Små dubbelhäftande tejp-sniglar.


Tim Holtz biljettstämplar. Äntligen fick vi in dem!!!!


Tiny attacher... Ett av mina många favvoverktyg!


Hörnstans med både stor och liten rundning.


Kolla in alla godingar under nyheter vecka 49.


// Sari


Fortsätt nu att lämna kommentarer under dagens tag-bidrag för att få chansen att få en liten vinst ... :-).




Av scrapohobby - 8 december 2010 10:00

Maja Designs julpapper är helt underbara att scrappa med! Jag har passat på att scrappa ett av fjolårets julfoton på min dotter gömd i tomteluvan.


Bakgrundspappret till den här LO`n heter julbukett, det randiga pappret heter ringdans och pappret med hjärtan på heter stickad pläd. Alla papperskanter har jag färgat in med en stämpeldyna.


Som dekoration har jag använt olika bommor, både blommor från Prima, YouDo och Reprint samt vita rosor i olika storlekar. Tagen som sticker fram kommer från Canvas Corp.



Här ser man en metall dekoration från Kort & Godt.


//Nicola

Av scrapohobby - 8 december 2010 06:54

Först vill jag bara säga ett stort TACK för alla fina kommentarer för gårdagens tag. De värmde mitt hjärta, var och en av dem :-).


Idag har vi glädjen att gratulera nummer 8 (random number generator gör jobbet lätt för mig :-)...)


Eva

Tisdag 7 dec 08:05

Oj vilket jobb du lagt ner, och ugglan=Sari

http://evaspysselblogg.blogg.se




Skicka oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsten till dig.


Glöm nu inte att lämna en kommentar under dagens bidrag, så kanske just DU blir morgondagens vinnare.


// Sari



Av scrapohobby - 8 december 2010 06:00

Den här tagen har jag först färgat in med hjälp av Distress dyna, Vintage Photo. För att få fram den stora åttan har jag använt en mask och mist. Runt tagen och på den lilla grungeboard åttan har jag målat med vit Crackle Paint. Snöflingorna har jag stansat ut och avslutningsvis har jag knutit en stor rosett.


//Nicola


Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards