scrapohobby

Alla inlägg den 15 december 2010

Av scrapohobby - 15 december 2010 17:29

Jag tänkte påminna alla pysselköpsugna kunder om våra öppettider under jul och nyår...

Torsdagen den 23 december stänger vi klockan 14.00 och har därefter stängt under julafton, juldagen och annandagen.

Vi har öppet i mellandagarna, men stänger klockan 14:00 på torsdagen den 30 december.

Butiken är stängd på nyårsafton och nyårsdagen.

// Sari

Av scrapohobby - 15 december 2010 13:00

Idag valde random number generator det sista numret bland kommentarerna, nämligen 43.


Grattis, säger vi till


Malin

Måndag 13 dec 22:58

Snyggt...kanske dags att leta reda på mina ängla bokmärken...

http://cri-kee76.blogspot.com


Skicka oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsten till dig.



Av scrapohobby - 15 december 2010 12:50

Återigen var det roligt att läsa alla härliga kommentarer som ni lämnat på våra tags... :-).


...


Grattis Pandora, Random number generator plockade ditt nummer (2) idag.

...


Pandora

Tisdag 14 dec 06:14

Jätteläcker. Härliga färger. Måste också testa att embossa med woodgrain på det sättet Tim Holtz visade. Har dock testat med blåa distresser med snöflingor. Gick också bra. Kul teknik!

http://pandorasask.wordpress.com




...


Skicka oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsten till dig.


... och alla ni andra..

Fortsätt gärna att kommentera under dagens inlägg, så kanske "just du" vinner ngt imorgon..


// Sari

Av scrapohobby - 15 december 2010 07:43

Mitt i onsdagsinlägget kommer det något helt annat...


Som jag förstod det, fanns det några bland gårdagens kommentarer som inte visste vad torrembossing var...


Här kommer en liten video som visar hur jag torrembossade bakgrunden til gårdagens tags.. (Sen kan man givetvis torremobossa på flera olika sätt - t ex med ett präglingsverktyg, en ShapeBoss-bräda o s v).


Av scrapohobby - 15 december 2010 06:00

Till dagens tag har jag använt massor av olika stämplar. Alla stämplarna kommer från ett Tim Holtz stämpel set. Jag har använt Distressdynor både till att färga in tagen med och för att stämpla med. Färgerna som jag har använt heter Pumice Stone, Fired Brick och Black Soot.

De fina blommorna kommer från Graphic 45.


//Nicola

 

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards