scrapohobby

Alla inlägg den 23 december 2010

Av scrapohobby - 23 december 2010 12:45

Nu när julen är i antågande, känns det verkligen att året börjar gå mot sitt slut. För att bereda utrymme för alla roliga nyheter som komma skall nästa år, kommer vi att ha en liten REA i dagarna fyra.


Välkommen att fynda scrapbooking- och smyckessaker till 50-70 % rabatt på vår mellandagsrea. Den börjar klockan 09:00 på måndag morgon den 27 december och slutar klockan 14:00 på torsdag den 30 december .


Innehållet varierar, men jag kan ju nämna följande saker:

  • stämplar
  • dekorband
  • juldekorationer
  • pappersblommor
  • skärmallar
  • glitter
  • stansmallar från quickutz
  • handstansar

De vanliga smyckestillbehören säljs till 70 % rabatt, och smyckesdelarna utav äkta silver säljs til 50 % rabatt.


Vi kommer att lägga till nya saker allt eftersom.


Kom och fynda!


// Sari

Av scrapohobby - 23 december 2010 12:02

Lotten föll på siffran 7 och det råkade bli följande kommentar:

 
  

kristina lundberg

Onsdag 22 dec 08:43

-Vilken fantastiskt fin "tag", helt underbar! Jag é sååå imponerad.

 
  

Skicka oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se och märk meljet med "tag nr 22" - så skickar vi en liten vinst till dig efter julen.

 

Mina sista julkramar till er innan julafton...


// Sari








Av scrapohobby - 23 december 2010 06:15

Välkommen till lucköppning 23, da´n före doppare da´n!! Kan knappt förstå att i morgon är det Julafton, jag är nog lika uppspelt som barnen!


  


Till min tag har jag använt Juliga spillbitar med papper från Vivi Gade och Bo Bunny, ett perfekt sätt att göra slut på pappershögen av årets fina Jul-kollektion!


Jag har krullat hörnen runt trä-grillspett och ruggat kanterna för att få en sliten vintage-känsla på det hela. Stämplarna kommer från Inkido och Tim Holtz och jag klämde till med ett vackert par av järnekslöv från Kort og Godt. Nu återstår det bara för mig att önska lycka till i dagens dragning och hoppas att ni alla får en riktigt härlig Jul!!


Många varma kramar

Lina

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards