scrapohobby

Alla inlägg den 27 december 2010

Av scrapohobby - 27 december 2010 11:05

Nu så... Nu är jag här igen, och det här hög tid att dra vinnarna för etiketterna - tagsen för dagarna 23 och 24.

 
  

För tag 23 - blev vinnaren kommentar 12.


Ziro

Torsdag 23 dec 11:43

Jättesnygg tag! En av de snyggast hittills.

http://zirosscrap.blogg.se

 
  
  

Och vinnarna (totalt 3 st) för julaftonsetiketterna blir.


22

 

Lena J

Fredag 24 dec 18:11

God Jul! Snygga tags.

http://lenika7.blogspot.com

 

1

Ela

Fredag 24

dec 05:57

Snygg och vintrig...
God Jul!

 
  

18

Karolina/karehed

Fredag 24 dec 13:11

Snygg tag med härliga färger! God jul och tack för en rolig och inspirerande adventskalender!

http://karolinasscrapblogg.blogspot.com

 

Ett stort grattis till er alla.

Skicka oss era adresssuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsterna till er.


Och än en gång... Ett stort TACK för alla fina kommentarer. Vi är alla glada i inspriratörsgänget.


Härliga fortsättningskramar från mig.

Psst... Om ni vill läsa något roligt som hänt mig (Sari), så skall ni gå till min blogg... Hi hi hiiii...


// Sari



Av scrapohobby - 27 december 2010 08:53

Tänkte visa en enkel, glittrig tag att hänga på en flaskpåse. Påsen köper du på Systemet eller bokaffären. Var du vill köpa flaskan väljer du själv, på systemet eller i mataffären, kanske? ;-) Så här ser den ut:

  


  


Jag har gjort en egen tag i vit cardstock och embossat hela tagen med ett silverglittrigt pulver. Jag har använt ett vitt band jag har hittat i mina gömmor till bårder och i hålet. Där finns även spröt som jag kortat av.


  



Tim Holtz rosett har jag gjort såhär; först har jag stansat ut rosetten. Den är ju platt då. Jag har stämplat den kant jag vill ha ytterst med en swirlstämpel med embossingdyna och använt som glitterpulver på. Sedan gjorde jag rosetten och sätte bara en pytteliten cirkel i mitten.


Nu är tagen klar att användas! Fantastiskt enkel, men jag tycker om den.

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År!!

/Miaa

PS. Ursäkta dom dåliga bilderna, men min kamera är inställd på något som min dotter har fixat... Får titta på det senare...DS.

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards