scrapohobby

Alla inlägg den 17 december 2010

Av scrapohobby - 17 december 2010 11:37

TINDELA....


 
  

Det här var din kommentar...


Tindela

Torsdag 16 dec 13:17

Jättefint!:-)

 
  


Skicka oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsten till dig...


// Sari



Av scrapohobby - 17 december 2010 06:00

Hej på er i stugorna!

Kul att ni tittar in här mitt i alla julförberedelser - det är vi glada för!

Idag är det dags för lucka 17 att öppnas och min tag representerar lite av vad jag känner just nu.


  

Jag förstår verkligen inte var tiden tar vägen... Det känns som om det bara är oktober och inte december men ändå är det härligt på något sätt!


Tagen är gjord i vit cardstock och distressad med Broken China. Bokstäverna är även de distressade med broken china och sen fastlimmade direkt på tagen.


Den övriga texten är ett väldigt användbart set med alfabetsstämplar från INKADINKADO versaler. Setet med gemener är tyvärr slut för tillfället.

Men kolla priset! Som hittat ;)...


Sedan jag införskaffade det har det använts flitigt och det passar både till layouter och kort.


Ha det så gott och ta det försiktigt i halkan!


// Therese

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards