scrapohobby

Alla inlägg den 16 december 2010

Av scrapohobby - 16 december 2010 09:50

Mitt lyckotal (9) blev också Brittens lyckotal idag...


Grattis...


Sänd oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsten till dig. (du kan givetvis också komma in till butiken och hämta din vinst :)... - det är ju trots allt fredag imorgon :-)... )


Och nu alla ni andra...

Än finns det många chanser kvar att vinna något litet... Lämna en kommentar under dagens tag - så kanske random number generator plockar just dig imorgon... :-).


// Sari

Av scrapohobby - 16 december 2010 06:15

Hej på er!

Nu börjar det verkligen dra i hop sig, jag hoppas att ni hinner njuta av Jul-förberedelserna och inte bara stressar hit och dit! Stanna upp en stund... ta ett djupt andetag och se allt vackert omkring dig!


  


Veckans tag-tema är distresser och det har jag använt på lite olika sätt, dels har jag stämplat med dom och sedan distressat/färgat in kanterna. Distresserna går att använda på så många sätt, nästan bara fantasin som sätter stopp skulle jag våga säga! Nr 16 är embossat med distress embossing powder från Ranger. Stämplarna jag använt kommer från Reprint och Artemio.


Lycka till i dagens luck-öppning!!

Kram

Lina

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards