scrapohobby

Alla inlägg den 3 december 2010

Av scrapohobby - 3 december 2010 06:05

Numret föll på 22 den här gången.


Så här ser inlägget ut:


Camilla

Torsdag 2 dec 16:10

En härlig tag i sann Lina stil! Jag gillar att du använt en riktig kvist, det ger mer liv. Färgerna är underbar också! Kram.

http://snabbscrapparen.blogspot.com


Skicka oss dina uppgifter till info@scrapohobby.se - så skickar vi din vinst till dig :-).


Grattis än en gång.


Och imorgon drar vi en ny vinnare!

Av scrapohobby - 3 december 2010 06:00

Äntligen fredag och dags för en ny lucköppning! Turen har nu kommit till mig att visa dagens tag.


  


Själva tagen är utstansad i vit bazzill med Tim Holtz SIZZIX - TAG & BOOKPLATES die och kanterna är distressade.

Motivet är färglagt med copicpennor och sedan har jag maskat in alla stämplar i bakgrunden. Stämplarna kommer från ett Tim Holtz-set som heter  SHABBY FRENCH  och de är stämplade med distressdynor. Efter att jag stämplat klart bakgrunden så distresssade jag även den och då med Broken China.

Effekten på sidan av tagen har jag gjort med FISKARS SMALL CIRCLE HAND PUNCH. När jag gjort hål hela vägen uppifrån och ner drog jag en nål genom hålen för att få en effekt av att ha rivit loss tagen från ett spiralblock.


Ha det gott!

//Therese

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards