scrapohobby

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

VINTRIG LO MED BO BUNNY

Av scrapohobby - 29 december 2010 07:15

Vitt, silvrigt och blått är för mig riktiga vinterfärger. Dessa papper som jag har scrappat med kommer från Bo Bunny och tillhör en serie som heter Midnight Frost och passar perfekt till just snöiga och vintriga foton.



På det mörkblåa pappret har jag målat några cirklar med akrylfärg. Samma färg har jag använt på grungeboarden där LO´ns titel är. Som dekoration har jag använt några vita blommor tillsammans med halvpärlor och även två metallhörn från Kort & Godt.  



//Nicola

 
 
annkan

annkan

29 december 2010 16:44

Vilka härligt vintriga färger det var på denna! Superfint!!

http://annkan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scrapohobby - 5 januari 2011 01:00

Hej och tack alla trogna läsare som följt oss på denna adress. Ett nytt år innebär härliga nyheter, varför vi byter till den lite mer avancerade blogbplatsen blogspot. Välkommen att följa oss där istället.   http://scrapohobby.blogspot.com/ ...

Av scrapohobby - 4 januari 2011 06:00

Varje år tar vi i min familj massor av foton under jul, bla ett av den nyklädda granen. Det finns säkert flera av er där ute som sitter och scrappar sina julfoton, så jag tänkte komma med en idé; julkulor i 3D på LO:n!     Man stansar ut 4 l...

Av scrapohobby - 3 januari 2011 00:15

hej på er! Då var det dags att avslöja en av våra nyheter här i bloggen! Första veckan i varje månad kommer vi att presentera en skiss för er att inspireras av. Kanske kan ni ta den till hjälp när ni fastnat lite, inte kommer på vad ni vill gör...

Av scrapohobby - 2 januari 2011 06:00

Hoppas er nyårshelg har varit bra, min har varit mycket lugn vi har varit otroligt förkylda så jag passade på att pyssal en del. Här har jag gjort ett ljuskort och en tutorial hittar du HÄR.    Jag har använt underbara papper från Maja Desi...

Av scrapohobby - 1 januari 2011 07:00


(fritt översatt från texten till höger...) Hej allihopa! Gott nytt år! Kan ni fatta att det är år 2011?    Här på Farmen är vi lika glada för det  nya året som för våra nya stämplar. Nu går de att finna på TGFs hemsida (men även hos ...

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards