scrapohobby

Alla inlägg den 4 december 2010

Av scrapohobby - 4 december 2010 11:10

Den här gången föll lotten på nummer 21.


Vi gratulerar

MiaS

Fredag 3 dec 16:35

Tjusig tag med oerhört läcker färgläggning av motivet :)

http://miascardsandstuff.blogg.se


Skicka oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsten till dig.


Glöm inte att titta in imorgon igen, för då lottar vi fram en ny kommentar.



Av scrapohobby - 4 december 2010 05:45


Idag är det den fjärde december. Bara tjugo dagar kvar...


Jag har maskat fram ängeln på tagen, genom att stämpla upp den en gång på ett annat papper och sedan klippt ut det. Jag har satt på det tillfälligt på tagen, medan jag arbetat in en blå-grön ton med distressfärger.


Därefter har jag stämplat med den superfina stämpeln ... julkram (som faktiskt finns i två olika storlekar (en ingår i ett clear stamps-set  (som för övrigt är ett av mina stora favorit-stämpelset i år) och en är enkel - och mindre)... från Reprint.

Du ser även Artemios notstämpel, Inkidos Splash- och Tim Holtz lilla fjärilstämpel på tagen.

Siffran 4 har jag hittat i paketet med de helt underbara träkloss-monterade alfabets- och sifferstämplarna.


 


Baksidan ser ut som ett gammalt vykort. Jag har tagit Artemios carte postale-stämplar till min hjälp.


  


Därtill har jag fortsatt med Inkidos Splash, 24.12 och ett gammalt brev(post card) från Inkido...


  


Nu återstår det att se vem som tar hem vinsten idag.


// Sari

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards