scrapohobby

Alla inlägg den 2 december 2010

Av scrapohobby - 2 december 2010 16:06

Vad roligt det var att se så många delta i vår lucköppning! Tack för det alla trogna besökare :-).


Jag nyttjade random number generator och lotten föll på nummer 35, d v s 

Annicka

Onsdag 1 dec 19:14

Häftig stil, fräck tag. Ser fram emot fortsättningen.

http://annicka.se




Du kan väl ta och skicka oss ett mejl med din adress till info@scrapohobby.se - så skickar vi vinsten till dig :-).


...


Imorgon lottar vi fram en ny vinnare.



Av scrapohobby - 2 december 2010 06:15

Välkommen till lucköppning nr 2, denna torsdag!  Tittar man ut är det inte svårt att komma i julstämning och även vårt köksbord är belamrat med julpyssel av alla de slag för att ytterligare påminna om att tomten snart dyker upp!


  


Dagens tag är grundad med gesso och sedan ljuvligt papper från Ladybug and Friends som är rivt och krullat i övre kanten. Jag har stämplat med Reprint och Tim Holtz stämplar och spetsen kommer från Inkido. Det är ibland så att mitt lager av grenar tar slut....så denna kvist hämtade jag från häcken runt vår tomt och decopage målade den innan den hamnade på min tag! Nöden har ingen lag!!


Fjärilen utstansad från en Martha Stewart punch är infärgad med Vintage Photo och sticklad med "Cinnamon" och så några söta halvpärlor från Reprint på fjärilens kropp. Siffran 2 är till-snirklad av guldfärgad ståltråd och dinglar fritt hängandes i knuten av lin.


Nu återstår det bara för mig att önska er lycka till i dagens dragning!!


Kram Lina

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards