scrapohobby

Alla inlägg den 18 december 2010

Av scrapohobby - 18 december 2010 09:47

Ja, så var det dags för den andra manliga röstaren att vinna ett litet pris. Han hade kommentar 20, och det var just det talet som Random number generator valde idag :-).


Reine vinner med följande kommentar:

 

Reine

Fredag 17 dec 12:30

Enkel och lite manlig.

 

Skicka oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se och märk mejlet med lucka nr 17.


Fortsätt att kommentera ... för nu lackar det mot jul...


// Sari

Av scrapohobby - 18 december 2010 06:00

Nu är det inte långt kvar, hör ni....


Den 18 december. Lucia är avklarad och snart är det väl dags för lutfisken... Eller?


För min del innebär julmat FINSK julmat. Jag älskar kålrotslåda. Ett perfekt alternativ för vegetarianerna! Och morotslådan går inte av för hackor heller...

Men nog om det.


Denna dag bjuder jag på en tag som ser ut så här:


  


Jag skickar er alla ännu en varm julkram (jag har använt samma stämpel för tredje gången :-)...), med hjälp av Reprints underbara clear stamp-set.

Siffran 18 har jag stansat ut med Tim Holtz Vintage Market-alfabet. Därefter har jag stansat ut en cirkel som mäter ungefär 2,5 cm, och monterat den på en scallopcirkel med Spellbinders stansmall .


De sobra julpapperena kommer från Maja Design, och wellpapp-biten bara hör hemma där, tycker jag!


Formen till julkram-stämpeln, har jag stansat ut med Timpans Hanging sign-stans, och för att dölja hålet, har jag satt i rutigt dekorband. 


Glöm nu inte att rösta hos Scrap & Hobby, så kanske DU har chansen att vinna i morgondagens dragning.

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards