scrapohobby

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av scrapohobby - 23 oktober 2010 06:13

Det här kortet blev inte gjort i ett nafs... Nejdå - sannerligen inte... Det tog mig minst 5 timmar att finurla ut måtten och alla tillskurningar o s v...

Men kul var det!!!


  


Jag har jobbat med Graphic 45's Steampunk debutante-papper och Paddington-stämplar från 7gypsies.


 


Ovan ser du ett härligt blomsterarrangemang. Och visst ja - det hänger visst lite metalldekorationer från Timpan himself där... Det var ju ett av kraven vi hade att uppfulla på en av Nolträffens utmaningar.


...


Nedan ser du en närbild på stämplarna. I bakgrunden har jag ett prickigt BoBunny-papper.


 


... fler stämplar...


 


  


Här ser du överdelen på den del man drar ut...


Och nedan ser du båda stora bilderna som kom till användning på detta kort...


 


Jag tyckte det kunde vara en nice touch att sätta på några rosor längst ned på flärpen som hissas upp och ned...


      

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards