scrapohobby

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av scrapohobby - 1 oktober 2010 17:39

 

VI ÄR PÅ MÄSSA

 

Nu i helgen ställer vi ut på Papperskrafts mässa. Vi har stängt i butiken på Göteborgsvägen 87, men önskar er hjärtligt välkomna att hälsa på hos oss och alla andra företag på Gamla Kronvägen 82 i Partille.

 

Vi är tillbaka på hemmaplan på måndag morgon igen.

Av scrapohobby - 1 oktober 2010 13:23

 

Nu rear vi ut en del av Reprints stämplar hos Scrap & Hobby. Vi har dragit av 30 % på ordinarie pris, och du hittar de aktuella stämplarna under reakategorin.


I samma kategori hittar du även stansar från Quickutz, stämplar från Paper Chill, Slöjd-Detaljer, lite stickers m m.


Ta dig gärna en titt :-).


Av scrapohobby - 1 oktober 2010 08:48

Nu har vi fått in det nya numret av Ett Trykk (5-2010) till Scrap & Hobby. Det är en superfin tidning som fokuserar på stämpling och dekorationer.

Den inspirerar dig att lyfta ditt pysslande till en ny nivå :-).


Av scrapohobby - 1 oktober 2010 06:00

Hej på er!

Äntligen fredag och snart mässa i Partille (Papperskraft - i lokalen Forellen)!

Jag fortsätter på samma tema som förra fredagen nämligen jul. Den här gången är det två tändstickaskar som jag altrat.


  


För ovanlighetens skull har jag inte använt några stämpelmotiv utan enbart bitar ur de mönstrade papperen.


 
Askarna som jag använt såg ut så här från början:
 
TÄNDSTICKSASK - PYRAMID    

Det var allt för mig för denna gång!
Jag hoppas ni tittar in på mässan i helgen och hälsar på oss i vår monter.
Varmt välkomna!!
/Therese

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards