scrapohobby

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av scrapohobby - 29 oktober 2010 06:00

Julen närmar sig med stormsteg och snart börjar det bli dags för glöggkvällar i goda vänner sällskap. När jag går bort tycker jag att det är trevligt att ha en liten gåva med mig och kanske den här presentpåsen får bli just en sån.


  

Det mönstrade pappret har jag gjort själv av ett turkos-blått cardstock. jag började med att stämpla den fina textstämpeln från Artemio med distressdynan vintage photo över hela ytan. När det var gjort fortsatte jag med notbladsstämpeln från samma set men nu med en vit dyna. Sista stämpeln jag använde på pappret var ringarna från Tim Holtz set mini muse. Slutligen sprayade jag med en egengjord mist över hela pappret. Misten gjorde jag av perfect pearl koppar, distressrefillen broken china och vatten.


  

Runt kanterna har jag satt brun cardstock som jag stansat med Martha Stewarts kantstans scallop dot. Snöflingan kommer också från Martha Stewart.


  

I mitten på snöflingorna sitter det metalldekorationer från Kort og godt.


Hoppas ni får en trevlig helg och ni är varmt välkomna att besöka oss på mässan i eriksbergshallen i helgen!



/ Therese

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards