scrapohobby

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av scrapohobby - 22 maj 2010 09:13

Den här fina stämpeln kommer från Prima och du hittar den, och allt annat hos Scrap & Hobby.

Jag ville göra något med alla fjärilsnyheter butiken fått in, och bestämde mig för följande:

 

Jag färglade motivet med Copic-pennor och glittrade allt med Stickles glitterlim.


Sen var det ju bara till att lägga till en lite större fjäril i bakgrunden och det var ju enkelt gjort med en stans från Spellbinders. Nested butterfly.



För att få till fjärilar runt om hela papperet har jag använt mig av två olika stansar från Martha Stewart. En hörnstans och kantstans.


Stamp n punch-setet var också riktigt kul att jobba med -speciellt när man satte fjärilarna på varandra för att skapa intresse.



Du hittar, som sagt, allt hos Scrap & Hobby!


         

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards