scrapohobby

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av scrapohobby - 5 maj 2010 18:14

Här är ett kort till en tävling vid namn Rockin' Rebel hos the Greeting Farm. De skrev något om Rebell yell i rubriken och jag kom genast att tänka på Billy Idol. För att få den tuffa tjejen att funka med punk-artisten, var jag ju bara tvungen att ändra hennes namn till Billie Idol :-).



Här har du inlägget från the Greeting Farm som jag inspirerats ifrån.

Jag hoppas att det finns kvar några härliga Thursdaystämplar hos Scrap & Hobby!

 

När jag träffade en pysselkamrat på en mara i helgen, påminde hon mig om min förkärlek till att göra kort med låtttitlar. Jag utvecklade idén i samma stund och sade att man faktiskt kunde infoga texten inuti kortet... Sagt och gjort...

 

Här kommer några foton som gillar hur jag gjort med låttexten:


        

 

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards