scrapohobby

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av scrapohobby - 19 maj 2010 06:45

Enklare kan det nog inte bli: en textstämpel, svart dyna, blått band, blå pistiller, två olika papper.


    


Molnpapper är från Scraphouse`s serie "Lekfullt" och pappret heter "Fartfyllt". Jag har satt ett blått band rätt över kortet. När jag monterar band använder jag dubbelhäftande tejp. Det är lättast och sitter bra. Tre stycken blå pistiller livar upp lite.


  


Tackskylten är gjord av ett vitt papper som jag rivit i nederkant. Jag har använt ett clearstamp-set som heter "Text", där det ingår en del väldigt användbara texter. Stämpeldynan jag har använt är VersaFine svart, vattenfast. Hela skylten sitter på 3D-kuddar för att få ett litet djup.


/Miaa

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards