scrapohobby

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av scrapohobby - 2 maj 2010 10:18

Nu är det dags att visa upp kortet som jag fullbordade igår på Kortmakarmaran.

Här ser du framsidan. Jag har lagt till en stämpel med en härlig fras från Tim Holtz. Live the life you've imagined, som jag sedan klippt isär och smutsat till runt kanterna.

Stämpeln heter, som du vid det här laget bör känna igen, THURSDAY. Superläcker!


  


Och nu till några närbilder på framsidan...


  


  


    


Jag har ju börjat dekorera insidorna av korten lite mera, och det här kortet är inget undantag.





     


Om du vill se hur jag gjorde kortet i videoform, kan du se det här:




Sari

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards