scrapohobby

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av scrapohobby - 26 februari 2010 08:00

Den senaste tiden när jag har surfat runt bland diverse pysselbloggar har jag sett underbara muffins och blev sugen på att göra en själv. Så här blev min!


  


Formen är gjord av Bo Bunny´s persuaison moments och själva muffinsen är gjord av en figolitkula. Det "gräddiga" är ett otroligt fräckt klet som heter 3D snow  effect och gör att det blir just en snöig känsla eller gräddig om man hellre vill det ;).


Bottenplattan är två cirklar med underbar spets mellan. Samma spets ser du också högre upp vid kanten på formen.


Min muffin är dekorerad med pearls från reprint, rosa organsaband, en röd flirtkula med xmas red stickles och sist men inte minst rosenblad från de stora blommorna som ni hittar i butiken. Blombladen är fästa med glue dots.



I muffinsen finns en tag där man kan skriva eller stämpla en hälsning till mottagaren.


/ Therese

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards