scrapohobby

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av scrapohobby - 14 februari 2010 07:00

Idag är det Alla hjärtans dag, men jag har inget kärleksprojekt att dela med mig av. Istället visar jag en bordskalender, modell större.



För att få maximal användning för spiralerna, bestämde jag mig för att ge bordskalendern rejäla fötter :-).



     


Man kan ju med lätthet byta ut ordspråken mot foton på sina barn, sin partner, naturfoton med mera. Det viktigaste är ju att det är en personlig kalender, tycker jag!


Jag har också dekorerat baksidan.


  


MATERIALLISTA

  • Papper - Basic Grey - Origins; Relaxation (jag har även använt mig av andra papper från BG Origins-serien, men jag hittar dem inte i webbshopen)
  • Papper - wellpapp svart
  • Bind it all metall-spiraler: 11/4"
  • Bruna knappdekorationer: Avec (de finns inte i webbshopen - men det finns gott om dekorationer att välja bland i reakorgen i butiken!)
  • Dekorband - YouDo: (de finns inte i webbshopen, men de finns i olika färger)
  • Chipboard-siffror: (de finns inte i webbshopen)



Sari

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards