scrapohobby

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av scrapohobby - 1 februari 2010 08:00

Nu är det bara 13 dagar kvar till Alla Hjärtans Dag, och givetvis ska man fira den här dagen med trerätters middag och små kärleksförklaringar!

Vi tänkte här i bloggen presentera olika förslag på vad man kan skapa, både gåvor och dukning!


Idag visar Miaa ett kort.

  • Cardstock: A4, benvit.
  • Mönsterpapper: Making Memories LoveNotes Stitched Heart.
  • Kanterna är skrapade med Making Memories Edge Scraper, jag har också chalkat kanterna mha en Blending Tool och Distressdyna Walnut Stain.
  • Rött papper: A4, jag har stansat med en kantstans, kanterna är skrapade med Making Memories Edge Scraper, och kanterna är chalkade med Distressdyna Walnut Stain.
  • Blommor: Prima, stjälken har jag snurrat runt en penna för att göra en spiral. Gröna Blad: Reprint, chalkade med Distressdyna Walnut Stain.
  • Röda Blad: QuickutzDie, jag har stämplat en bladstämpel med Embossingdyna, sedan embossat med Clearpulver och färgat med Distressdyna Walnut Stain. Mitten på blomman och "True Love"-skylt: Making Memories Love Notes Dimensional Stickers, jag har sandpappret försiktigt på och sedan haft Distressdyna Walnut Stain på.

Håll utkik efter fler tips!

/Scrap och Hobby, Miaa


Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards