scrapohobby

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av scrapohobby - 21 februari 2010 06:15

Att ta foton på små människor som inte vill sitta still kan vara en utmaning. Att då ta foton på två små barn som inte vill samarbeta är i stort sett omöjligt!


Strax innan jul så var vi hos en fotograf som fick i uppgift att försöka fota både barnen tillsammans. Under en timme knäppte han nästan 300 bilder varav 1 blev bra - och det var den här, så den har scrappats ett flertal gånger nu!


Till den här LO`n har jag använt papper ifrån Making Memories Loves Stuck serie. Jag klippte till runt alla cirklar för att få den vågiga formen. På några av blommorna har jag satt  vita halvpärlor


Jag har använt wellpapp som en extra fotomatta och duttat ut lite Crackle Paint, Fired Brick. I rosetten sitter den en pin och en urklippt blomma.

Hjärtat som hänger ner är också målad med Crackle Paint och hänger i en liten kedja.


 

MATERIALLLISTA:  

Vit Bazzil

Making Memories

Love Struck: Heart floral och Glitter Heart

Vita halvpärlor

band

pin

hjärta

Crackle Paint: Fired Brick

wellpapp

bokstavsstickers

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards