scrapohobby

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av scrapohobby - 24 juli 2010 05:45

Det här är mitt sista bidrag från Orustscrappen. Jag hade t o m glömt av att jag hade den, tills den dag jag röjde bland mina pysselsaker.


  


Här har jag följt en skiss samt arbetat med specifika papper. Och jag gillar verkligen det röd-vita rutiga papperet!


Miss Anya heter tjejen, och hon kommer från setet Miss Anya Love. Det finns två andra, precis lika fina Anya-tjejer i samma paket.



Det är kul att stansa ut olika former med hjälp av Spellbinders stansmallar. Här har jag använt mig av Labels ten.




Jag har också lyckats klämma dit en stämplad och utstansad fjäril från stans-/stämpelsetet från Martha Stewart. Det är ett paket med tre stycken clear stamps och en stans. Superfiffigt!!!



Och det är väl klart att tjejen skall ha vingar... Så det fick hon från Tim Holtz sizzix-stans vid namn Heart Wings.


Här är några detaljbilder...


     


  


Stansa lugnt och ha en underbar sommar... Men glöm inte av att kika in här med jämna mellanrum... Mina medinspiratörer har ständigt något kul på gång!

Sari

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards