scrapohobby

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av scrapohobby - 3 juli 2010 06:00

Jag har gjort ett halsband av flera krympta figurer från the Greeting Farm och Tim Holtz.

  


Jag har stämplat dem på krympplast, färglagt dem med copicpennor och figurklippt dem och krympt dem.


  


Jag kände för att förena både TGF- och Tim Holtz-stämplarna i ett och samma halsband. Om man vill, så kan man alltid fylla på med pärlor och andra dekorationer, men jag tycker att det räcker så här... åtminstone idag :-).


Dessa stämplar har jag använt mig av:
Flera från det stora setet stämplar - Roll Call Kit

Superstar Anya

Forest Friends (ugglan)

Flutter Anya

Thursday

Ebony

Cheeky Beauty

Edward


Flera av Tim Holtz olika stämplar

Fairytale Frenzy

Going Somewhere




Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards