scrapohobby

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av scrapohobby - 5 augusti 2010 16:00

Hej igen!

Här kommer så mitt andra inlägg för idag. Ett Bind it all album som rymmer alla Sakura-pennornas färger och dessutom lite inspiration och lite tips och trix att tänka på då man använder dessa.Själva albumet är gjort i tjock kartong och den stora 1 1/4" metallspiralen.



Har använt lite olika mönsterpapper från rea-lådan i butiken och dekorerat med The Greeting Farms söta stämplar,  ny inkommna blommor fråm YouDo och såklart Inkidos fina fjäril, dessa säljs i olika storlekar, allt för att passa dina projekt. Om det är så att du skulle vilja köpa någon produkt som vi i Dt-gänget använder och inte hittar det i webshopen så är det bara att skriva det i meddelanderutan då du beställer. Det kan vara så att allt kanske inte hunnit läggas upp i shopen då vi bloggar våra alster.

    


Runt om hela albumet har jag doodlat ramar, ritat glittriga prickar på blommor och skrivit text med dessa andvändbara Sakura-pennor för att visa lite vad man kan göra med dom.

Tack för titten!


Ha en trevlig dag!!

Mvh Lina

Av scrapohobby - 5 augusti 2010 05:45




  


Fick lite gulliga små strand- och havs-figurer från YouDo i mitt DT-paket och genast visste jag vad jag skulle göra! Av en gammal cement-kruka som jag hade hemma blev det en dörrskyllt att hälsa besökare välkomna!! Klippte ut en passande cirkel av akvarellpapper till botten av krukan och distressade denna med Brushed Corduroy, Broken China och Faded Jeans så att det ska föreställa hav och land. Slingrade ett rustikt natursnöre runt hela krukan och placerade ut figurerna lite varstans. För att allt skulle fästa använde jag min trogne pyssel-vän limpistolen.

Gamla krukor och annat kan få nytt liv med lite dekorationer, så in i förrådet och leta!!


I eftermiddag bloggar jag ett helt annat alster så kika gärna in då!

Mvh Lina

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards