scrapohobby

Alla inlägg den 11 april 2010

Av scrapohobby - 11 april 2010 18:15

Jag ville visa mina påskkort jag gjort till några vänner. Motiven är så våriga och tyckte det passade så bra nu när våren kommit hit!! Jag har använt motiven på Inkidos serie Ladybug and Friends Spring has Sprung`s papper Scrap Spring Blossom och Scrap Tender Care. Fina motiv på papper kan man använda istället för ett stämplat motiv.

     

På detta kortet har jag använt vit stor blomma, blad, gula knoppar, band, Spellbinders, glitter och en brun penna.



    

Och här har jag använt blå rosor, Spellbinders, glitter och spets.


Ha en skön dag!

/Miaa

Av scrapohobby - 11 april 2010 17:55

Jag tycker ibland att det kan vara svårt att göra kort till pojkar och killar för jag hittar aldrig nån bra stämpel - till nu! Scrap & hobby har fått in ett jättefin set med stämplar från the greeting farm som innehåller en söt liten tjej och en söt liten kille. Killen håller i dinosaurier och ser ut så här:



Texten Happy day hittar du också i setet.
Det prickiga pappret i bakgrunden kommer från Bo Bunny och är helt ljuvligt!

Scrap & Hobby har fått in flera ljuvliga färger i den serien. 


// Therese

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards