scrapohobby

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av scrapohobby - 7 juni 2010 06:00

En liten korg kan väl aldrig vara fel.


  


Här har jag lekt med ett tgf- och blomtema.


  


Jag höll det hela ganska enkelt, men beslöt mig för att göra korgen med ett grattistema.


  


När jag väl sitter här och skriver, kommer jag på att man kan göra en krya på dig-korg för att få användning för Cheeky Nurse från the Greeting Farm.

Man kan fylla korgen med värktabletter, någon godisbit, kanske något roligt att läsa (i litet format) o s v.





INNEHÅLLSFÖRTECKNING

Cheeky Beauty-stämpel från the Greeting Farm

Det är din dag idag-stämpel från Inkido

Metallblomma från Kort & Godt

Stickles

Spretig blomma

Brun pappersblomma

Vit pappersblomma

plommonfärgad ros

Mauvefärgad ros

Lila rosenknoppar

Dekorband

Utstansad kant med Deep edger Garden Trellis-stansen från Martha Stewart

Handtag framstansad med Doily Lace från Martha Stewart

Brunt och beige cardstock samt lila papper.

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards