scrapohobby

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av scrapohobby - 2 januari 2011 06:00

Hoppas er nyårshelg har varit bra, min har varit mycket lugn vi har varit otroligt förkylda så jag passade på att pyssal en del. Här har jag gjort ett ljuskort och en tutorial hittar du HÄR.


  


Jag har använt underbara papper från Maja Designs serie "Skall vi ta en fika". På framsidan är det "kärleksmums" både fram och baksida av pappret. En härlig vintagebild och hjärtat är gjort i vit utee. Men ojdå var det inte värmeljus i utan godis. På insidan är det "Kaffetåren den bästa är" och det randiga pappret på sidorna heter "Kaffe tack"

     

Hållet på asken skar jag ut efter en spellbinders stans och här kan ju ta vilken stans som önskas och sedan satte jag en bit gelatin på insidan så att inte godiset skall ramla ut.

Ha ett fortsatt bra pyssel År önskar Mim...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards