scrapohobby

Alla inlägg den 27 november 2010

Av scrapohobby - 27 november 2010 07:00

Snart är det jul.

Jo, jag menar allvar.


Ni vet nog själva att tiden bara rinner ifrån en och man upplever det som att man inte hinner med.

Det är mycket för många att hinna med. Julklappar, städa hemmet, laga mat m m. Men också tid för lite julkortspyssel med mera kanske.. :-).


För att sakta men säkert påminna oss om nedräkningen till själva julafton, har vi tänkt att ha lucköppning i vår blogg. Varje dag öppnar vi en lucka, och en av er som kommenterar, kommer att få något litet i vinst.


24 dagar = 24 chanser att vinna något.

Det är väl inte så illa :-)?

Av scrapohobby - 27 november 2010 01:15

Imorgon är det första advent. För att fira detta, ville jag ha något jag själv dekorerat i hemmet. (Jag blev faktiskt insprierad av en kund som ville göra något hemmagjort - så det tackar jag för...)


Jag gjorde det enkelt för mig genom att jobba med de finfina craft-papperen från Canvas Corp och My Minds Eye (Haunted).


  


Jag stansade ut en kant på dem alla, för att ge ett finare intryck.

Jag stansade också ut olika cirklar som jag monterade på varandra för att skapa runda etiketter att sätta siffrorna 1, 2, 3 och 4 på. Siffrorna kommer från ett av Tim Holtz olika grungeboard bokstavs- och sifferset.


För att kunna flytta ned etikettbandet efter behov, valde jag att ha en öppnings- och stängningsfunktion likt en korsett.


  


Tänk nu på att vara försiktig med levande ljus. Lämna dem inte utan uppsikt!!!

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards