scrapohobby

Alla inlägg den 26 november 2010

Av scrapohobby - 26 november 2010 06:00

hej på er där hemma i stugorna!

Idag ska jag visa er ett julkort med min nya favoritstämpel BEANIE ANYA från The greeting farm. Hon är ljuvlig, ljuvlig, ljuvlig! hihi

Hon kommer helt klart bli ett flitigt använt motiv på julkorten i år.


  


här har jag stämplat och målat Anya för att sen maska in de övriga stämplarna efteråt. Sist men inte minst distressade jag kanten med  Distress ink - Broken China. jag tycker det är kul att kunna göra kort utan mönstrat papper men med ett effektfullt motiv.


Hoppas ni får en trevlig första advent med mycket mys och tända ljus.


// Therese

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards