scrapohobby

Alla inlägg den 5 november 2010

Av scrapohobby - 5 november 2010 06:00

Jag tycker om att pynta hemmet inför jul men inte med de typiska traditionella juldekorationerna och färgerna som rött och grönt utan mer enkelt och stilrent. Och helst vitt. Scrap & Hobby har fått in ett underbart  par i papp och när jag såg det visste jag direkt vad jag ville göra! Visst är det härligt när inspirationen bara kommer flygande!? Här ser ni resultatet:


  


Paret är av papp men jag har målat dem med Gesso för att få ett gipsliknande resultat. God jul och gott nytt år är stämplat med alfabetsstämplar från Inkadinkado.


Ha det gott!


/Therese



Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards