scrapohobby

Alla inlägg den 15 september 2010

Av scrapohobby - 15 september 2010 10:16

VI HAR EN VINNARE I BLOGG-TÄVLINGEN!!!


Vi vill först och främst tacka alla som tagit lotter i denna tvåveckorstävling. Vi är jätteglada för gensvaret och hoppas att ni fortsätter att besöka vår blogg. Man vet ju aldrig när det blir en ny tävling :-).


Det var den här lotten Fru Fortuna valde denna gång.


Gurkiss

Söndag 12 sept 08:27

Jätte läckert och snyggt :)


Kram Gurkiss

 
  

Skicka oss ett mejl på info@scrapohobby.se, så löser vi resten genom mejlkontakt.


Vi gratulerar å det varmaste och hoppas att du får roligt med dina nya pysselpengar.


Maria och Sari på Scrap & Hobby

Av scrapohobby - 15 september 2010 05:30

I butiken finns det just nu många nya fina blommor från Reprint. Dessa turkosa och blåa gardenior som jag har använt på den här LO`n tillhör mina favouriter.




Jag har använt två mönstrade papper till den här LO´n. Den turkosa är från Inkido och den svarta från Graphic 45. Jag har valt att använda ett ganska litet foto och har ramat in det med grungeboard swirlar som är målade med Crackle Paint, Broken China, samt blommorna från Reprint och även några Prima blommor.


De två tagsen har jag dekorerat genom att först stämpla dom med en jättefin Prima stämpel och sedan sprayat över alltihop med turkos mist. En stor svart rosett binder ihop tagsen och i rosetten sitter det två lövpins ifrån Inkido.

 


//Nicola


Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards