scrapohobby

Alla inlägg den 11 september 2010

Av scrapohobby - 11 september 2010 05:00

Det här är det första jag gjorde på pysselträffen i Nol. Anordnaren Lina - den finaste av alla Linor i världen - hade järnkoll på läget. Det är som hennes kompis Petra säger - hon kan banne mig både steka blodpudding och scrappa på skärbrädan samtidigt...


Inte nog med all planering som flöt som smort, hon hann dessutom skapa en massa überfina alster under tiden. En annan kämpade som ett djur för att få till något över huvud taget...


Så tack till dig än en gång, Lina!!!  











Här har jag gjort en tag med tjejen från the Greeting Farm. Jag använde mig av en del av emballaget till pappersblommorna som dekorerar tagen.


Klockan in bakgrunden på tagen har jag förstärkt med glitterlimmet Black Diamond Stickles.  







  



Äntligen fick jag användning för flera halloweenstansar från Martha Stewart på ett och samma alsterl, nämligen spindelvävs-bandet, spindeln och även gräset... Ja, jag väver in det under halloween, eftersom jag tycker att man skulle kunna ha det som Frankensteins hår om man så ville :-).

..






  



Jag har färglagt Sweet & Toxic-tjejen med Copicpennor. Jag försökte mig på lite häftig färgläggning i håret - och jag tror att det kan löna sig att fortsätta öva... :-).

Och kolla in döskallerosetterna i hennes hår... De är ju gööörfräcka...

Och för att blinga till spindelnätet lite, har jag både glittrat det med glitterstickles, men också picket fence för att få lite struktur på det hela...






  


  



Nedan ser du pappersblommorna tillsammans med en chipboard-klocktavla. Jag har också använt mig av några stickersbokstäver från Jenny Bowlin Studio för att skriva ordet boo samt lite tissue tape för att få fram månaden oktober. Jag tror att det finns några olika kvar i  butiken.




  


  



Här är spindeln som jag pratade om tidigare.  

 
  


  



Sari
















Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards