scrapohobby

Alla inlägg den 9 september 2010

Av scrapohobby - 9 september 2010 06:00

Hej på er!


Idag hade jag tänkt att visa er en tutorial på hur man kan göra fina blommor, men det låter tyvärr vänta på sig då det tekniska krånglar! Kan jag lösa det under dagen så lägger jag upp den , annars kommer den nästa torsdag! Så istället bjuder jag på det här....



Jag gillar att ge bort saker och denna statoinerybox är en kul sak att ge och dessutom fylla med fina kort och i olika storlekar till olika ändamål! Har ni tur kanske Sari kommer visa denna vikning på en av sina kurser!


Jag har använt BoBunny papper till hela boxen. Inkidos fina fjäril sitter lite varstans,  tillsammans med fina blåa rosor från Kort og godt. Carpe Diem är stämplat och kommer från ett av Reprints stämpel-set.


  

  

Så till mitt sista alster i detta inlägg. Ett Teepeecard med papper från Freija Skapargård. Dessa papper är väldigt stadiga och fina, lämpar sig väl att även använda till att vika askar och annat! Jag håller mig lite kvar i sommaren känner jag och det kan ju vara lite skönt nu när hösten kommer stormandes!


Inkidos vackra mamma stämpel sitter som en vimpel på mitt kort, deckorerad med lite olika blommor och fjädrar. Allt finner du såklart i butiken! Kortet hålls ihop med ett litet spetsband i rosett!


Nu vill jag önska er alla en härlig höstdag


Kram Lina

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards