scrapohobby

Alla inlägg den 8 september 2010

Av scrapohobby - 8 september 2010 06:00

Ibland när jag scrappar så vräker jag på med färg, papper och dekorationer men nästan lika ofta är jag sugen på att göra grafiska, mer stilrena layouter.


Här är en enkel LO  med papper från Inkidos Autumn Waderobe, Boyfriend Sweater, tillsammans med ett annat Inkido papper från serien Tuva och den heter Chocolate Truffle

Några få dekorationer är med; vita blommor, halvpärlor (som är i exakt rätt nyans, så de är perfekta till det här pappret) och två metalldekorationer från Kort & Godt. Sedan är lite kladd med min favorit penna från Sakura Soufflé.


//Nicola  

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards