scrapohobby

Alla inlägg den 7 september 2010

Av scrapohobby - 7 september 2010 07:35

Ha tålamod gott folk. Jag har filmat med en hand och öppnat lådor, väskor och askar med den andra.


Jag fick lite blodad tand efter förra nyhetsvideon :-)


Jag har använt en liten kamera med HD-inspelningsmöjligheter för att se om min vardagskamera kan duga till det här jobbet.


Ha också tålamod med hackandet... Jag syftar på filmen inte rullar smidigt... Ibland går det bra, och ibland mindre bra. Det är tyvärr något YouTube borde jobba mera på.



Jag som filmar heter Sari och jag önskar dig hjärtligt välkommen till Scrap & Hobbys underbara alter-värld!


Av scrapohobby - 7 september 2010 05:00

Jag brukar kalla den här vikningen för "presentkorts-kort" - bara för att det får plats ett presentkort i det.

Så här ser det ut på insidan.

 

  

 

Jag har använt mig av Dolily Lace-stansen från Martha Stewart ganska flitigt.

 

Och så här ser det ut på framsidan.



  

 

Jag har krackelereat de utstansade bokstäverna med Crackle accents. Bokstäverna finner du på Tim Holtz stans som heter Vintage Market. En av anledningarna till att jag hela tiden återvänder till just det här alfabetet är att det är ett bra pris på det.

 

    

 

Här har jag dekorerat hålen i buren med fina halvpärle-brads.

 

  

 

Jag har stansat ut fågelburen i svart wellpapp. Därefter har jag strukit på med Black diamond stickles - för att få lite extra glans. Även fågeln har fått sig ett bad med Crackle accents.

 

 

  

 

Du hittar det mesta hos Scrap & Hobby!

 

Sari

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards