scrapohobby

Alla inlägg den 4 september 2010

Av scrapohobby - 4 september 2010 05:30

Den här gången visar jag mitt alster i två videor. Den ena är en typ av handledning som visar hur jag knåpade ihop allt och den andra videon visar alstret i ett färdigt skede.

 

Material som jag använt är:

Tim Holtz Texture fades - Bricked Woodgrain

Tim Holtz - Mini fasteners

Tim Holtz - Hitch fasteners - fötterna till kistan...

Metallöv - tyvärr inte inlagd i butiken ännu - men de finns där - i koppar och silver tror jag... 5 kr styck.

Metallfjäril - kopparfärgad

Röd gardenia från Reprint

Plommonfärgade rosor

Alfabetsstämplar från Inkadinkado - gemener, versaler

Tim Holtz - Ornate book plates

Tim Holtz - Skelettstämpel från setet Retro Halloween

Svarta lövpins

Martha Stewarts Spindelnäts-stans - Det kommer en spindelvävs-stans från Martha Stewart i dagarna...

BIA-spiral + maskin givetvis...

Distressdynor - Vintage photo, Walnut stain, Frayed Burlap

Metall-lås


En glad försmak av Halloween önskar jag er alla :-).

// Sari

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards