scrapohobby

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av scrapohobby - 25 augusti 2010 09:15

Ja, som ni ser har vi fått ny skrud på både blogg och hemsida. Vi kan tacka vår inspiratör Nicola för att ha jobbat ihop en sån fin blogg header.


Tack Nicola!

Vi är dig evigt tacksamma :-).



Av scrapohobby - 25 augusti 2010 06:00

Till den här LO`n har jag använt baksidan av ett Graphic 45 papper som heter Through the looking glass. Längs med det mönstrade pappret har jag stansat vitt cardstock med Martha Stewart stansen Doily Lace



För att förstärka nyckeltemat har jag målat en grungeboard nyckelhål med vit Crackle Paint och samma färg har jag även använt runt fotot. I nyckelhålet sitter det några ljusblåa pins och övriga dekoartioner är Prima blommor och metallfjärilar ifrån Kort & Godt.


  


En av mina favouritpennor är Sakura Soufflé, framförallt den vita varianten som jag har använt till att göra prickar med här runt LO´n. Det blir en fin upphöjd effekt när den torkar och den finns i flera färger.



//Nicola



Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards