scrapohobby

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av scrapohobby - 22 augusti 2010 05:45

Pappret som jag har använt till den här denna LO har precis anlänt till butiken och kommer ifrån Inkido. Den tillhör en serie som heter Autumn Friendship och just det här pappret som jag har använt heter Claudia.


För att förstärka kladdtemat, som LO´n handlar om, har jag använt svart akrylfärg och svart Distressdyna. Akrylfärgen har jag stänkt över pappret och den svarta Distressdynan har jag använt för att färga in en ram runt pappret samt för att skapa en cirkel under fotot tillsammans med en mask.


Under fotot finns det ett chipboardhjärta som är målad med svart Crackle Paint. På hjärtat har jag rivit bitar av Tim Holtz nya Tissue Tape och dekorerat hjärtat med den. Den här tejpen finns för tillfället i fyra olika varianter (marketplace, nostalgic, symphony och traveler) och är verkligen lättanvänd!  Sedan är det bara några bokstavstickers och massor av dessa fina Primablommor.


Kika in i butiken och kolla in alla fina nyheter!

//Nicola


  

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards