scrapohobby

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av scrapohobby - 11 augusti 2010 06:00

De nya papprerna från Graphic 45 är inspirerade både av boken/filmen Alice i Underlandet- och Halloweentema. Min dotter heter Alice och gillar verkligen just den sagan, så när jag såg det här pappret visste jag att jag ville behålla så mycket som möjligt för att få med alla roliga detaljer.


Till slut bestämde jag mig för att använda ett litet foto och bara några enstaka dekorationer. Fotot har jag klippt till och sedan stuckit in så det ser ut som hon också sitter till bords och tagen har jag också stuckit in bakom klockdetaljen.



Det mönstrade pappret är monterat på ett passande grönt cardstock och sedan har jag monterat det på en enkel canvas tavla. Kanterna på tavlan har jag målat med passande grön Crackle Paint.


      .


//Nicola

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards