scrapohobby

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av scrapohobby - 9 augusti 2010 05:45

Att åka båt på havet en fin sommardag är supermysigt, roligt och nästan farligt fartfyllt (tycker Erik!). Jag har gjort en LO på Scrap och Hobbys mara i juni, enligt utmaningen som var att göra något med dom nya puncharna och använda färgerna brunt, blått och orange. Jag valde Paperpunch lager på lager - BLOMMA i 4 storlekar.


  


"ÅKA BÅT" är utstansat ur ett brunt Cardstock mha alfabetet Tim Holtz Vintage Market. Det kändes rätt här; det är lekfullt och lite guppigt.


  


Jag stansade ut tre blommor i olika storlekar och mönstrade papper: Basic Grey Marrakech Chamomille (rutigt, finns i REA-korgen i butiken), Cardstock och spillpapper. En brad från setet Designade brads brun blev en bra mitt. För att få mer höjd på blomman, krullade jag till den lite genom att dra försiktigt med nageln i ytterkanten på kronbladen. Jag har satt en Rhinestones Copper på den blå Cardstocken.


  


Ha en fortsatt skön sommar!

/Miaa



Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards