scrapohobby

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av scrapohobby - 25 juli 2010 05:30

Till den här LO`n har jag använt mönstrade papper ifrån Websters Pages. Den randiga pappret tillhör serien Lullaby Lane och heter Puppydogs and Pigtails. Layouten handlar om hur lillebror i familjen härmar precis allt som sin storasyster gör. I det här fallet är det att sätta fast klistermärket ifrån frukten i pannan.


Från pappret som heter Celebrate Life har jag klippt ur vimplarna. Fjärilen har jag klippt ur ifrån ett papper som heter Light the way.I den urklippta fjärilen har jag satt fast en metallfjäril ifrån Kort & Godt och sedan dekorerat den med några vita halvpälor.

Jag har använt blommor ifrån Prima och några vita rosorsamt två pins. Av några spillbitar har jag gjort egna pappersrullar ifrån att dekorera med. De små bokstäverna i titeln kommer ifrån Jennie Bowlin.




//Nicola

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards