scrapohobby

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av scrapohobby - 16 juli 2010 06:00

Hejsan!

Butiken har sen en tid tillbaka ett stort urval av the greeting farmstämplar och även flera olika set med stämplar från Tim Holtz. Några av dessa har jag använt på det kort ni ser nedan:


  


Tjejen heter Dee Dee och kommer från The Greeting Farm. Jag kan rekommendera även ett annat set, nämligen ROLL CALL KIT - The Greeting Farm som innehåller 10 st fullstora stämplar för en ganska låg styckpris-peng.

 

 

Jag har färglagt motivet med copicpennor. 


Swirlen bakom kommer från tim holtz - urban chic - set med stämplar och poststämpeln uppe i hörnet likaså.


   


På valda delar av motivet och swirlen har jag valt att dekorera med stickles från Ranger - här i färgerna Cinnamon och Crystal.


Ni Tim Holtz-nördar känner säkerligen igen papperet från papperspaketet Shabby Vintage.



Ha det så gott!


//Therese
 

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards