scrapohobby

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av scrapohobby - 2 juli 2010 11:39

Har ni precis som jag fastnat för copicpennorna?

De är ljuvliga att måla med och det bästa av allt är att Scrap & Hobby har hela Copic Ciao serien i sitt sortiment - inte mindre än 144 färger!

För att hålla ordning på vilka färger som finns och vilka jag har så har jag gjort en copicbok:


  

Boken är ihopsatt med hjälp av Bind it all och framsidan är wellpapp.

Ordet "copic" är stansat med Tim Holtz - Vintage market och "pennor" är alfabetstickers från Jenny Bowlin studio - tiny circle alpha.


 


   


För att göra insidan på boken lite roligare har jag klätt den med INKIDO GUNNEBO SVART RUTA.

Inne i boken har jag använt mig av en förteckning som Sari gjort. Den innehåller nummer och namn på alla pennor i copic ciao serien. Sidorna är decorerade med en stämpel från TIM HOLTZ - PURELY RANDOM CMS 088 
 och sedan chalkade med distressdynan Antique linen


Ha det så gott!

//Therese

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards