scrapohobby

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av scrapohobby - 30 juni 2010 08:08

KUNGSBACKAMÄSSAN

Scrap & Hobby kommer att vara på den stor mässan i Kungsbacka om en vecka.

Vi kommer att ta med det mesta till vår monter så det vore kul att se dig komma förbi :-).


Vi kommer att demonstrera olika produkter både på fredag, lördag och söndag i den allmänna delen samt i vår monter.


Här hittar du ett tidigare inlägg om mässan.



SOMMARTRÄFF FÖR PYSSELSUGNA:

Kom till oss på Scrap & Hobby söndagen den 18 juli 2010.


Vi börjar kl 10:00 med frukost och avslutar med fika kl 20:00.


Dagen kommer att bestå av några utmaningar, utlottningar förutom inspirerande och trevligt pyssel.


Träffen hålls i Scrap & Hobbys lokaler, varför antalet deltagare måste begränsas till 12 st.


Kostnaden är 400 kr.


Välkomstpåse, fika och mat ingår i priset. Anmälan är bindande och du betalar i förskott. Ingen återbetalning av avgift vid anmälan efter den 10 juli 2010, men du får gärna skicka någon annan i ditt ställe.


Du kan anmäla dig genom att ringa till oss på 031-26 56 49 eller mejla till oss på info@scrapohobby.se.

Du kan också köpa varan i webbshopen.


Välkomna!

Av scrapohobby - 30 juni 2010 06:00

Att klippa ur detaljer från foton kan vara ett roligt sätt att scrappa på, så när jag fick se dessa vingar från Reprint fick jag en idé att scrappa om min dotter som då och då kan se ut som en liten ängel!?  



Vingarna har jag först stämplat och sedan använt Inkidos Splash stämpel till att embossa med. För att få till ytterligare lite mer liv har jag använt några silvriga blingstenar längs med kanterna.

Cirklarna med mönstrade papper är urklippta från Bo Bunnys fina prickiga papper och här och där har jag stuckit in några Prima blommor som dekoration tillsammans med vita halvpärlor som jag även strött ut lite här och där.

//Nicola

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards