scrapohobby

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av scrapohobby - 28 juni 2010 12:16

I affären i Sävedalen finns det ett gulligt "bok-set" som man kna altra. Det är askar som ser ut som en bokutsida.


  


Den här har jag målat med grön cracklepaint "Peeled Paint" från Ranger, Tim Holtz.

Jag har stansat ut "hinge"-ar (tror det heter så...) från Sizzix Bigz Die-Hardware Findings, Tim Holtz design, i vit cardstock och sedan färgat in med DistressDyna Pumice Stone och en Blending Tool samt dekorerat med halvpärlor med färgen Champange i hålen, hörnor och i mitten på den underbara "silver"-blomman från Kort & Gotd. Nyckelhålet är Sizzix Movers & Shapers Magnetic Die-Keyholes. Silvernyckeln har jag själv snurrat till av en färgad koppartråd i silverfärg.


  


Inuti har jag använt buren från Sizzix Bigz Die-Bird Cage som jag har dekorerat med halvpärlor och rosor. Stämpeln Prima-Clear Stamp-Fjärilsflicka som jag färglagt med ProMarker-pennor.


  

Insidan av frampärmen är dekorerad med Reprint Clear stamps text "Carpe Diem", band, silverblomma och halvpärla. Det mönstrade pappret jag använt är Inkido Tuva Satin Green.


/Miaa

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards