scrapohobby

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av scrapohobby - 23 juni 2010 20:35

Nu är det full rörelse i butiken igen!

Det har kommit leveranser från flera företag och vi kan med glädje meddela att följande produkter finns i butiken nu.


Tim Holtz olika masker.

Krympplast att göra egna dekorationer med. Vi har både vita och transparenta ark.

4 olika paket med Tim Holtz texture fades - embossingkuvert.


Tim Holtz - Ornate book plates.


V har också olika färger av UTEE - ultra thick embossing enamel.


Käcka förvaringssystem för små mängder pulver eller vätska. Om du vill ha egna käcka förvaringsburkar för dina distressbläck-droppar, så är den tredje varan helt suverän!

Säg till om du vill ha flera burkar, så beställer vi hem det åt dig!

Snopake twintip glue - 2 olika sorter.


...


Vi väntar in följande produkter inom kort: 









Vi har också beställt hem Melting Pot. Om ni vill vara säkra på att få tag i en härlig produkt
som ni kan göra egna smycken och annat kul med, så kan ni säga till, så beställer vi hem flera.



Av scrapohobby - 23 juni 2010 05:33

Det går att jobba med andra stämplar än just Tim Holtz-stämplar för att få fram en föråldrad look. Här har jag gjort ett försök med flera stämplar från Artemio.


  


Bakgrunden är färglagd med olika blå nyanser av distressdynor. Därefter har jag stämplat två gånger med en stor textstämpel från paketet Music & Lyrics.



Därefter har jag stämpla upp not- och fiolstämpeln på ett beige papper.

Scrap & Hobby kallar paketet för musik - änglar.



Fjärilen hittade jag i ett tredje paket från Artemio, vid namn kollage - fjäril - frankering. Jag har också förstärkt fjärilseffekten med en metallfjäril.



Jag har smutsat ned kanterna med både Vintage Photo och Walnut Stain. Båda är dynor i Distress-serien. Därefter har jag glittrat med stickles längs kanterna.


 


Frankeringsstämpeln ingår också i ett av ovanstående stämpelpaket. Den är stämplad med Crushed olive. 


  

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards