scrapohobby

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av scrapohobby - 22 juni 2010 05:41

För att komma i rätt stämning inför midsommar, har vi 20 % rabatt på alla blommor veckan ut. För att den som handlar över nätet skall kunna nyttja erbjudandet, måste man välja FAKTURA som betalsätt.
Skriv blommor i meddelanderutan.

Av scrapohobby - 22 juni 2010 05:08

Här är ett stafflikort som jag inspirerats till att göra efter att ha sett Ankortits härliga björnkort.

Kolla gärna in hennes blogg för övrigt, för hon gör jättefina saker :-).


  


Basen till kortet är framstansad med Spellbinders Scalloped octagons-stans.

Jag har också stansat ut flera cirklar med Classic circle samt en inverterad scallop-cirkel med just Classic inverted scalloped circles large.


Nallen i vagnen tillhör serien Popcorn the bear, och det är Crafter's Companion som tillverkar dem (ni vet företaget som också säljer den där multifunktionella lila väskan).

Jag har färglagt motivet med Copic Ciao Markers. (Du hittar dem hos Scrap & Hobby)


  


Jag stansade fram en kant med Martha Stewarts fjärilsbårdsstans (Monarch butterfly border punch), dekorerade med några dekorband och blommor som du hittar hos Scrap & Hobby.


  


Och efter lite tänkande, kände jag att jag ville göra något mer med kortet. Jag började med att smutsa ned kanterna på själva stämpelmotivet. Jag limmade också två blå fina brads med limpistolslim - lite längre bak på innercirkeln - så att man kan välja två lägen att ställa upp kortet i.

  

Därefter satte jag dit beige halvpärlor i de inverterade scallop-öppningarna och stämplade upp frasen New arrival, som jag satte jag lite på sniskan från blommorna.


  

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards