scrapohobby

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av scrapohobby - 21 juni 2010 05:45

Till den här LO`n har jag använt fina, lugna papper från Inkido. Den ene heter Cartas Satin Turqoise och den andre heter Tuva Satin Turqoise. Jag har även använt Inkidos wellpapp.

Alla kanter på papprena har jag distressat och färgat in med chalk. Sedan har jag även stämplat med ett kryddburkslock och Distressdyna på några ställen.



Under fotot har jag använt ett spetshjärta som dekoration och runt fotot är det två sorters blommor från Prima, en lite större blomma med sockrad yta och några pappersblommor

I mitten på dessa har jag använt läckra brads från Kort & Godt. Jag har även använt en metall fjäril och två pins som dekoration. Bakom fotot syns en plastdetalj.

Jag har använt en del av förpackningen till pappersblommorna och bara knutit i lite band som en sista dekoration.


//Nicola

  



Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards